Pasūtītās preces saņemšana veikalā Telesputnik, Rīgā Puškina ielā 1 ir bez maksas.


Piegāde ar Omniva no EUR 2.99!


Piegāde ar EMS, Venipak, Cargobus - prece tiks piegādāta uz Jūsu norādīto adresi 2 līdz 7 darba dienu laikā pa Baltijas valstīm.

Standarta piegādes cena ir, sākot no EUR 6.50, atkarībā no preces izmēra un svara.

Ja prece ir uz vietas Latvijas noliktavā, tad piegāde ir 1-2 darba dienu laikā visā Latvijas teritorijā!

Ja prece pieejama pēc pasūtījuma un nav uz vietas Latvijas noliktavā, tad piegādes termiņš var būt ilgāks!

Kurjers nodrošina preces piegādi līdz mājas durvīm.

Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā visas preces un dodieties uz "Grozu". Izvēlieties piegādes vietu, un sistēma norādīs precīzas Jūsu pasūtījuma piegādes izmaksas.

Piegāde tiek veikta visā pasaulē.

Lai saņemtu papildu informāciju šajos jautājumos, Jūs varat sazināties ar mums pa tālr. +371 67212583 vai e-pastā shop@telesputnik.lv.


Pretenziju pieteikšanas noteikumi

1. Pretenzijas pieteikšanas laiks par iegādātām precēm ir 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

2. Pretenzijas pieteikšanas termiņa laikā pircējam ir tiesības uz bezmaksas preces remontu. Gadījumā, ja preces remonts nav iespējams, prece tiek apmainīta uz pilnvarotā servisa lēmuma pamata.

3. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tikusi izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai majsaimniecībā. Ja bojājums radies ražotāja vainas dēļ, tad tiek laboti visi ražojuma un materiāla defekti, kā arī segti darba un rezerves daļu izmaksas. Pretenzijas netiek attiecinātas uz bojājumiem, kurus izraisījuši ārēji apstākļi (negaiss, strauja sprieguma maiņa elektriskajā tīklā, nepietiekoša ventilācija, bateriju notecējums, ugunsgrēks, appludināšana, dabisks nolietojums,utt.), nepareiza apiešanās ar preci, kā arī maināmo daļu materiālu defekti (statīvs, baterijas, utt.)

4. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā vienīgi pēc dokumenta oriģināla uzrādīšanas.

5. Par pretenziju nevar būt preces lietošanas pamācība, noregulēšana, apkalpošana, tīrīšana, preču izskata atjaunošana, kā arī tādu defektu likvidācija, kas radušies ekspluatācijas noteikumu neievērošanas rezultātā.

6. Garantija zaudē spēku, ja

- sērijas vai modeļa numurs ir izmainīts, izdzēsts, pārvietots vai to nav iespējams noteikt.

- tiek atklātas izmaiņas izstrādājuma konstrukcijā vai shēmā, kuras atšķiras no ražotāja noteiktajām, vai arī ja prece tikusi izremontēta nepilnvarotā servisa centrā.

- prece sabojāta pircēja vainas dēļ nepareizas ekspluatācijas, lietošanas instrukcijas neievērošanas vai nevērīgas apiešanās, apkopes un pārmērīgās noslodzes rezultātā.

7. Pretenzijas pieteikšanas tiesības netiek attiecinātas uz bojājumiem, kas radušies transportēšanas gaitā pēc preces nodošanas klientam, nevērīgas lietošanas, programmas apgādes nepareizas uzstādīšanas rezultātā vai arī ja prece tikusi izmantota neatbilstošiem mērķiem. Pretenzijas pieteikšanas nosacījumi nav attiecināmi arī uz detaļu nolietojumu, kas radies regulārās lietošanas rezultātā, piemēram lampas, drošinātāji, plastmasu daļas (pārslēdzējs u tml.), kā arī nenozīmīgie defekti, kas neiespaido pašas preces funkcionēšanu (šķembas un tml.)

8. Pretenzijas pieteikšanai jāvēršas pie čekā norādītā veikala.

9. Pretenzijas pieteikšanas tiesības attiecas uz visām veikalā Telesputnik pirktajām precēm.

10. Bez pretenzijas pieteikšanas tiesībām, pircējām ir pārējās tiesības, kas izriet no Latvijas likumdošanas.

NB! Bojājumu konstatēšanas gadījumā vērsieties pie darbiniekiem veikalā Telesputnik vai arī zvaniet 67212583 (pirmdiena-svētdiena 9:00-18:00) tālāku instrukciju saņemšanai.


Atteikuma tiesības

  1. Slēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu interneta veikalā Telesputnik.lv, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.
  2. Atteikuma tiesību termiņš sākas no dienas, kad patērētājs ir ieguvis preci valdījumā.
  3. Jums ir tiesības atteikuma tiesību izmantošanas laikā izmēģināt attiecīgo preci, lai pārliecinātos, vai tā atbilst Jūsu vajadzībām un vēlmēm. Atcerieties! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tik, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā).
  4. Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
  5. Izmantojiet veidlapu atteikuma tiesību izmantošanai, ko varat lejupielādēt šeit , vai varat uzrakstīt iesniegumu brīvā formā un adresēt mūsu uzņēmumam - SIA “Nika Balt” (juridiskā adrese: Puškina 1, Rīga, LV-1050) un nosūtīt to pa e-pastu: shop@ telesputnik.lv, vai iesniegt Telesputnik veikalā.
  6. Jūsu pienākums ir 14 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas atgriezt preci pārdevējam. Atgriežot preci pārdevējam, Jums ir jānodrošina iepakojums preces transportēšanai.
  7. Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad Jūsu pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu.
  8. Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības, interneta veikalam Telesputnik.lv ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Jūs esat nosūtījis rakstisku atteikumu, atmaksāt Jums visas Jūsu veiktās iemaksas. Interneta veikals Telesputnik.lv atmaksā naudu tikai uz atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu.
  9. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to veikalā Telesputnik Rīgā, Puškina ielā 1 kopā ar atteikuma veidlapu.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

Saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 255 no 20.05.2014.g. “Noteikumi par distances līgumu”, pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības noteikumu norādītajos gadījumos, tai skaitā, bet ne tikai, ja:

- prece ir mehāniski un/vai vizuāli bojāta, kā rezultātā pazeminās preces vērtība;

- preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;

- prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;

- pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

- pircējs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.


Preču apmaksa

  • Skaidrā naudā vai ar bankas karti

Apmaksa preces saņemšanas brīdī veikalā Telesputnik Rīgā, Puškina 1

  • Bankas pārskaitījums

Mēs jums izsniegsim rēķinu, kuru jūs varat apmaksāt jebkurā bankā.

  • Tiešsaistes maksājums

Šobrīd šāda iespēja tiek piedāvāta SWEDBANK un SEB bankas klientiem

  • Apmaksa ar kredītkarti Internetā

Ir iespēja apmaksāt pasūtījumu ar Eiropas Savienības, Skandināvijas un Krievijas kartēm